30 Nisan 2009 Perşembe

19. HAFTA DOKTOR ZİYARETİMİZ

Bu seferki doktor ziyaretine annem ve benle birlikte babam da geldiği için çok mutlu oldum. Babama şov bile yaptım. Doktor teyze nereme bakmak istediyse oramı gösterdim. En son hadi bir de el salla diyince elimi bile havaya kaldırdım şok oldular :) Eeeee söz dinliyorum, ne de olsa babama çekmişim. :)
Doktor teyzenin sölediğine göre herşeyim yerli yerinde ve normalmiş. Doktor teyze annemden kan ve idrar tahlilleri istedi. Bugün aradılar. Kan normal çıkmış ama idrarda geçen sefer kum çıkmıştı, şimdi de enfeksiyon çıkmış. annem gelecek hafta tekrar tahlil verecek.

Bu arada ben hep annemin karnında hareket ediyordum ama annem hissetmiyordu. Demek ne kadar büyümüşüm ki annem de farketmeye başladı. Eee bugüne bugün tam 260 gram ve 16 cm oldum...

Benim birdahaki randevum 25 Mayıs ta. O zamana kadar öpücükler...

Hiç yorum yok: