29 Eylül 2009 Salı

BERİLİN DOĞUM HİKAYESİ

Doğumdan bir gün önce : Hem Tülüşü (anneannem) hem de Berna'yı (annem) kaygı bastı. Nolacam nolmicam şeklinde düşündükçe kafayı sıyırma noktasına geldiler. Onlar da unutmak için ev işlerine sarıldılar. Anneannem oturdu bir tencere yaprak sardı sanki ben yiyecekmişim gibi...Annem benim ve kendisinin yatak ve nevresimlerini düzenledi evi bana hazır hale getirdi.Babaannemin yaptırdığı pikeleri serdi kendi yatağına da. Bu arada teyzem de (Esin) hepsini videoya aldı.Annem en çok benim kime benzeyeceğini merak ediyordu. Yarın yeni birisi ile tanışacağız kimbilir nasıl bir şey dedi durdu. Babam (İlker) ameliyata beni de alacaklar napıcam ben içerde diyordu. Tülüş ise ilk kez anneanne olacağı için çok heyecanlı idi. Evde endişeli olmayan merak ve heyecanla benim doğumumu bekleyen bir tek teyzem vardı. :) Gece hiçbirimizi uyku tutmadı. Ben de sabaha kadar annemin karnında oynadım durdum.

Doğum günü: Sabah saat 7 de annem ve babamla babaannemi, teyzemi ve anneannemi aldık ve hastahaneye gittik. NTS ye bağlayıp kalp atışlarımı dinlediler. İşlemler yapılırken annemin gözleri dolmaya başladı. Ameliyat olacaktı ne de olsa. Babişko onu teselli etti.


Babaannem ve teyzem odayı süslediler. Çoook güzel oldu odamız. Bu arada doktorumuz Gül hanım geldi. Annem onu görünce iyice rahatladı. Sonra annemi giydirdiler ve yatak ile birlikte ameliyathaneye götürdüler. Giderken herkes annemi öptü o da gözleri dolu dolu ameliyata girdi. Saat 9 du. Babamı son anda hijyen felan diyerek doğuma almadılar.



Kapı önünde gergin bir bekleyiş başladı. Saat 9.25 te kapıya çıkan birisi aileme benim doğduğum müjesini verdi. Onlar sevinç gözyaşları içerisinde iken ben ameliyattan yarım saat sonra tam 9.30 da kapının önündeydim. Herkes ilk önce saçlarımı farketti. Kulaklarımı örtecek kadar uzun simsiyah saçlarım herkesi şok etti. "Kuzu bu ya", "yavrum" ,"canım", "ne kadar da babaya benziyor" çığlıkları eşliğinde herkes annemi unutup benimle ilgilendi. Ben yalanıyorum dilim dışarda meme arıyorum bu arada :) Hemşire ablalar üzerimi değişirken ailem de çığlık çığlığa cama yapışık bir vaziyette beni izliyordu. 45 dakika sonra birisi annemi merak etmeyi akıl edebildi :) Sonra annem de geldi. Yarı baygın bir halde iken ilk sorusu "bebek tatlı mı" oldu :) Hala çirkin doğacağımı zannediyor ya :) Sonra odaya aldılar annemi ve beni getirip kucağına verdiler...


Annemin gözleri doldu bir yandan hala narkozun etkisinde bir yandan da bana bakıyor. Sonra hemşire babamın da yardımı ile emzirmeyi öğretti anneme. Oh be sonunda süte kavuştum. Kollarım yukarıda Allahuekber pozisyonunda olduğumdan kundak felan yapamadılar.


Annemin küçücük dar bir karnı olduğundan sürekli geriniyordum . Halen de gerinme huyum devam ediyor oh be dünya varmış :)


Hastahanede 2 gün kaldık. Beni ilk gün yıkamadılar. Üzerimdeki koruyucu tabaka gitmesin diye. Sonra sabah 5 te aldılar sebze yıkar gibi üzerime su püskürttüler. Teyzem kafamın çok kötü koktuğunu söyleyip durdu ama annemle babam mis kokulu kızım diye sevdiler beni.


2 gün sonra hastahaneden çıkıp eve geldik. Annem de ben de çok sağlıklıyız. Geceleri annemle babamın korktuğunun aksine gayet usluyum. Uyuyorum, uyanıyorum, emiyorum, hatta bazen uyanmadan emiyorum. Uyanınca sessiz sessiz etrafı seyrederek bekliyorum. Sürekli laf dinlemek istiyorum. Benle konuşsunlar ben de gözlerine bakıp ağzımı "oooooooo" şeklinde yapayım istiyorum ama teyzem gitti gideli benle çok konuşan yok :( Annemlerin odasında park yatağım oturma odasında da minik sepetim var. Bir onda, bir diğerindeyim. Hastahanedeki süsleri burada da yaptılar. Her gelen bayılıyor pembiş pembiş. Ben de bir sürü cicimden o gün annem hangisini beğenirse onu giyiyorum. En çok sarı ve pembe yakışıyormuş bana. Babaannem de beni çok seviyor kucağından inmiyorum.


Anneannem ve televizyonu da bizim eve taşındılar. Yoksa babam maç izleyemiyor. Altımı sadece anneannem değiştiriyor. Annemler o konuda da rahat ama tam altımı değiştirirken çişimi yapmaya bayılıyorum onlar da gülüyorlar bana. Annem "sütçüüüüüüü" diye bağırarak yanıma gleince hemen yalanmaya başlıyorum. Tam emmeye başlarken ağzımı açıp sağa sola salladığım için bana Jaws adını taktı annem.


Bazen de teyzem beni kucağına alıyor " Süt bizim hakkımız söke söke alırız diyerek evde slogan atıyoruz. Annem meme verene kadar bu sloganlara ve yalanmalara devam.



Babamın karnının üzerinde yatmayı çok seviyorum. Gazımı da zaten o çıkarıyor. :) Neyse ki o konuda da çok rahatım. Annem de beslenmesine dikkat ettiği için hiç gaz sancım olmuyor.



Babam hemen nüfus cüzdanımı çıkardı ve bugün kulağıma ezan da okundu. Artık bir bireyim ben de. bugün büyük babaannemi ziyerete gittik ve o da ban ağzım tatlı olsun diye şeker ve çocuklarım olsun diye de yumurta hediye etti. Böyle sevgi dolu bir aileye geldiğim için çook mutluyum. :) Şekerlerimden almaz mısınız? Sevgiyle...

4 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok çok tebrik ederim...
okadar okadar güzel bir bebekki..
esinciğimde tanışmıştım bu dünya tatlısıyla..
allah analı- babalı-
bahtı açık, tahtı yüksek yaşatsın..
gözünüz aydın canım....

İnci Yemek dedi ki...

Analı babalı büyüsün işallah sağlıkla güzel bahtı ile gözünüz aydın olsun.Beril bebekle ben
de esinciğimde tanışmıştım.çok güzel düşünüp
beril bebek için sayfa hazırlamışsınız biz de görelim gün be gün büyüdüğünü .kocaman sevgiler..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Hoşgeldin dünyaya Beril bebek.Ömrün uzun,bahtın açık olsun.Dünyaya gelişindeki gibi anne babanın hep gururu ol.
Bernacım Hayırlı uğurlu olsun.Tebrik ediyorum.Allah nice güzellikler göstersin inşallah.

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

maşallah sübhanallah pek şeker pek tatlı ve sağlıklı gözüküyor hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah ne güzel bişey :)