28 Ekim 2009 Çarşamba

40 LANDIM...

Bugün bu dünyaya geleli tam 40 gün oldu. Annem sabah kuaföre gitti babamla. Sabah saatlerinde uykuya doyduğumdan olsa gerek çok neşeliyim. eni sevdiler oynadılar hatta babam işe geç kaldı benim yüzümden :) Sonra annem kuaförden geldi. Anneannemle beraber kovaya 40 tane taş, altın ve nazar boncuğu koydular. Sonra o su ile 40 tas su döktüler üzerime. Artık gezebiliriz rahat rahat. :) Zaten annemle babam Chicco marka bir bebek arabası almışlar bana. Beni ona koyup gezdirirler artık :) Gerçi araba mavi her gören beni erkek sanacak ama olsun. Teyzemin aldığı tokalardan takarlarsa kız olduğum belli olur :)
Kolik sancılarım gitgide azalıyor. Bunda her alt değiştirmede anneannemin benim belden aşağımı yıkaması da çok etkili. Marul yıkar gibi tutuyor beni lavaboya ben de mayışıyorum sıcak su ile :)
Pazar günü teyzemin arkadaşı İlkay teyze geldi . Bana çok cici yumuşacık bir battaniye getirmiş. Bir de şirin çoraplar. son zamanlarda çorapları ellerime giydirip ön patileri var diye dalga geçiyorlar benle :) Eldivenleri atıyorum ya o yüzden böyle bir çözüm buldular.

2 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

oh oh maşallah gelinlik kız olmuşsun sen artık:)
darısı diş çıkarmalarına işallah minik kuşum.
kocaman kokladım seni.

hdidem95 dedi ki...

ah canım benim uzuuun uzunnn ömür diliyorum sana anneciğinle babacığınla tüm sevdiklerinle güzel bir hayat senin olsun gül yanaklarından kokluyorum seni sevgiler